
به اميدحق روزي راشاهدباشيم كه واژه هاونوشته هاي حقوقي دركشورمان به جاي عربي به زبان فارسي نوشته شود--نام داروها ونسخه هاي پزشكانمان به جاي انگليسي به زبان فارسي نوشته شودوهمچنين روي برخي ازتوليدات كه به زبانهاي ديگرنوشته مي شود(مثل خودروهاولوازم برقي توليدداخل)نيززبان فارسي راشاهدباشيم .Hopefully one day we will see the words and legal writings in our country instead of Arabic written in Farsi - the names of our doctors and doctors will be written in Farsi instead of English, as well as some...
ادامه مطلب
در مجالي که برايم باقيست،باز همراه شما مدرسه اي مي سازيمکه در آن همواره اول صبحبه زباني سادهمهر تدريس کنند،و بگويند خداخالق زيباييو سراينده ي عشقآفريننده ماست . . .مهربانيست که ما را به نکوييداناييزيباييو به خود مي خواندجنتي دارد نزديک، زيبا و بزرگ،دوزخي دارد - به گمانم -کوچک و بعيد؛در پي سودايي ستکه ببخشد ما راو بفهمانَدِمانترس ما بيرون از دايره رحمت اوست!در مجالي که برايم باقيست،باز همراه شما مدرسه اي مي سازيمکه خرد را با عشقعلم را با احساسو رياضي&n...
ادامه مطلب